Aşırı moral bozucu bir durum yaşıyorum arkadaşlar. Bebeğim bende resmen mutsuz asla kucağıma gelmek istemiyor. Annemde , eşimde babamda duruyor ama bana geldi mi hep mız mız. Oyalamak için çırpınıyorum üstelik. İnsan ne biçim anneyim diyor . Sorunun neyden kaynaklandığını bilmiyorum. 7 aylık olmak üzere bu arada . 2 aylıktan beri böyle sayılır .