Bentuce25 2 buçuk aylık bebeğim kucağa alındığı anda başını geriye atıyor sadece emmek için benim kucakta duruyor kimsenin kucağında durmuyor ana kucağında durmak istiyor sadece. İnternette otizm falan yazıyor kucak sevmemesinin bununla alakası var mıdır?
Leyla54 Bentuce25 merhaba ne durumdasınız benim kızım da yerde kalmak istemiyorum hiç tam tersi düzeldi mi bebeğiniz
Bentuce25 Leyla54 düzeldi biz onu anakucağına koyup duruyorduk çocuk ondan bizim kucağı sevmiyormuş anakucağından sıkılınca şimdi bizim kucaktan inmek istemiyor birde kendini o geriye atması falan hep gazdan