Bozay Arkadaslar selam bebeğim 9 aylıkken işe başlayacağım süt sağımı çok gerekiyor mu makine almalımıyım?
Asyaveannesi04 Bozay tabikide gerekiyor 4.5 aylıkken işe başladım 1 ay öncesinde süt stoklamaya başladım
Sapsikanne Bozay benimki 11 aylık 6 saat ayrı kalıyoruz ben sağmıyorum sağsam da içmez Çünkü kahvaltısını yapıyor ara öğün yapıyor 2 de geliyorum emiyor hemen
Bozay Nasıl stokluyorsunuz benim bebeğim stoklamaya fırsat vermiyorki iki üç saatte bir emmek istiyor:( Asyaveannesi04
Dnzdmr Asyaveannesi04 zor oldumu bnde bebğm 4.5 aylıkken başlamyı düşünüyrum ev iş yerim yakın 15 yürüme mesafesi şuan 3aylık
Asyaveannesi04 Bozay emzirdikten sonra hep sağım yaptım gece uyuduğunda alarm kurup kalkıp sağdım işe başlamadan 45-50 poşet sütüm vardı iş yerine de götürdüm makinamı hala sağıyorum 1 yaşına girecek
Asyaveannesi04 Dnzdmr ilk gün zor oldu ağladım ama sonra alıştım benimde evim iş yerime çok yakın alışıyor bebek de sizde anneye de çok iyi geliyor çalışmak iki farklı insan görüp muhabbet etmek