Kızlar doğum yapalı 40 gün oldu pazartesi günü kontrolüm var ama vajina temizliğini nasıl yapicam bilmiyorum jilet veya tüy dökücü Krem hangisi daha iyi olur korkuyorum dikişler yanarsa jilet yaparsam dikişe gelirde kesilir diye sizler neyle yaptınız