Aybet01 üzülmemek elde değil
biliyorum, benim bebeğim de 30 haftalikken geldi dünyaya 31 gün kaldı küvezde, hastaneden onsuz taburcu olmak eve onsuz gelmek çok üzücü biliyorum. ama inanın bana onlar o kadar güçlü ki, her seferinde şaşırıyordum. çok yakında kucağına alırsın annesi ♥️ siz moralinizi yüksek tutun ki sütünüz kesilmesin, benim maalesef kesilmişti. ve BOL BOL UYUYUN , Miniğiniz gelinde sizi uykusuz günler bekliyor :)