Yusufalim çok geçmiş olsub canım. Benim kızım da mama içiyor ilk verdiğimde aldı wee anti kolik almıştık eczaneden öyle araştırma falab yapmadan mama alırken vermişti eczacı. Onun dışında arada bir öğürüyor yutmuyor mamayı biraz ara verip kaldırıp pışpışlayup tekrar deneyince alıyor