Çocuğum zorlada olsa emziği ve biberonu tutmuştu. Sonradan tamamen bıraktı. Şimdi emziği diş kaşıyıcı olarak kullanıyor. Biberonu hiç tutmuyor. Avent kullanıyoruz ikisine de . Çalışan bir anneydim ikisini de tutmaması beni oldukça yoruyor. Ne yapmalıyım bilmiyorum .