asenur9 bizimde ilki yüksek çıkmıştı 2. De düşüktü canım. Sorun yaşayacağını sanmıyorum. Bakılan değer pankreastaki bir enzimin değeri ve bazı bebeklerde ilk başlarda yüksek çıkabiliyor. Bulunduğunuz ilin sağlık müdürlüğünü arayıp sonucu hakkında bilgi edinebilirsiniz. Araştırmalarıma göre çoğu alerjik bebekte bu değer ilk başta yüksek çıkıyor. İleriye doğru bir alerji teşhisi konabilir. Şimdiden geçmiş olsun ☺️