Kızlar merhaba 2 aylık bebeğim var anne sütü +mama devam ediyoruz ama göğüs uclarım aşırı yara oldu ve sızlıyor nerdeyseydin kopacak o halde emzirmeye çalışıyorum ama canım çok yanıyor . Lansion kullanıyorum , Hindistan cevizi yagı vazelin kantoran yağı başka çözüm varmıdır sizler ne yapıyosunuz . Çok çaresiz durumdayım vallahi . Emzirmek istemiyorum bebeğimi bu da beni üzüyor . Ve sütüm kesilecek diye korkuyorum