Bebeğim 40 günlüktü 1 metre yükseklikten kaldırıma düştü hastaneye götürdük nefesi kesildi artık ağlamaktan çok şükür Allah korudu bişi olmadı örnek verdim en kötüsünü yaşadım korkmayın emmesi normalse emiyorsa bilinci yerindeyse huzurluysa sıkıntı yok