benoyleuygungordum_ Çok normal. Mideleri küçük olduğu için hemen hazmediyorlar sürekli acikiyorlar. Her agladiginda meme ver canim. Yorucu oluyor ama 4-5 aylıkken rahatlarsın. Sütünün yoğunluğunu artırmak istersen de protein ağırlıklı beslen. Şekerli, karbonhidratli yiyeceklerden, abur cuburdan uzak dur. Şekerli şeyler tüketirseniz sütünüzdeki laktoz oranı artar hem çabuk acıkır hemde gazı çok olur. Sık sık kusar.