Valla hıc utulemıorum.2-3gunde bır makıne doluyor bebısın kıyafetıyle.herdefasın utulemek gercekten yorucu.yıkıorum gıydırıorum.mıkrop dedıklerı seyıde anlamadım zaten:)neyın mıkrobuymuş bu ,yıkanan temız camasırın mıkrobu mu oluyor.ee utuleyıp gıydıkten sonra mıkroplar bulaşmıyormuymuş :)