İki gün önce başladı balgamlı öksürüğümüz. Sağlık ocağına götürdük ciğerlerinde bir şey yok geniz akıntısı balgam yapıyor dedi. 13 aylığız iburamin zero ve iliadin burun spreyi verdi dün başladık kullanmaya bu akşam hava da verdim. Odasına soğan ve karanfil koyun diyorlar deneyen var mı bunu yaşayan anneler de var mı şu anda? Fena salgın var bizim memlekette herkes hasta :(