Mrb 3 aylık bir kızım var yaklaşık 3 gündür sağ göğsümü emerken ağlamaya başlıyor itiyor hatta kolik olduğu içşn ondan mı oluyor diye düşündüm ama o ağlarken kaldırıp sol memeyi verince susuyor emiyor gece veriyorum ama gündüz almıyor böyle bir durum yaşayan var mı acaba düzelir mi zamanla