Berenberfu Kızlar merhabaa doğum yapalı 2 ay oldu bugün adet oldum adet sancısı ağrım geçti. Yalnız sol kasik mi desem sol alt karın mı desem şiddetli ağrım var . Nefes aldıkça bile ağrı fazla oluyor neden olur başına gelen var mı yardımcı olur musunuz
Berenberfu irva canım tek taraflı ya :( vallahi sıcak su torbası koydukça rahatlıyorum başına geldi mi böyle bisey
irva Berenberfu Muhtemelen üşüttün İdrar yolu enfeksiyonu vs.Benim de öyle olur genelde.Ayaklarımı sıcak tutarım hemen sıcak su torbasını biraz kasığıma koyuyorsam biraz ayak altına koyuyorum ben.
Berenberfu irva sizinde mi tek taraflı oluyor agri yani bu adet sancısı değil ya kipirdadikca batıyor gibi ve sabit bi agri var
Selin3561 Berenberfu canım gectı mı ağrın benım de sol kasık agrım oluyor adetım gecıyor hala devam ediyor sol boşluğuma vuruyor sol kasıktan ağrı ayaklarım hep soğuktur ondan mı acaba doktora gıttım ultrasonla baktı bişey yok dedi enf da çıkmadı