merhaba, benim bebeğim 1 yaş iki haftalık. Koltuklarda sıralıyor, elinden tutunca yürüyor. Fakat kendi koltuğa tutunup ayağa kalkamıyor ve yatar pozisyondan oturur pozisyona, oturur pozisyondan yüzüstüne geçemiyor ve kendi kendine ayağa kalkamıyor. Bunun için fizik tedavi gerekir mi bilen var mı ? Ya da bebeği böyle olup sonradan yapabilenler var mı acaba?
Ben bir fizyoterapiste gittim fakat adama bir türlü anlatamadım yürür daha erken dedi durdu. Oysa ki yürür tamam ama şikayetim bu değiil bu bu diye anlattım defalarca yürür daha erken dedi peki deyip çıktık odadan o yüzden çok tatmin etmedi eğer başına gelen var ise içimi rahatlatacak birilerini arıyorum 😐