Busevci Momyfat93 kekik gargarası. Bana aşırı iyi gelmişti ölüyordum ağrıdan resmen. Kekiği demleyin daha sonra gargara yapın soğuyunca
S-bzkrt Bende hamile ilken çok çektim allah yardımcınız olsun. Doktorum 6 yada 8 saatte bir parol içebilirsin demişti. Birde tuzlu veya sirkeli su ile bol bol gargara yapın çok geçmiş olsun.