Kızlar oğlum 14 aylık yaklasık 1 ay önce sıralarken düştü bileği kırıldı olcak iş değil ama oldu Rabbim beterinden korusun 1 aydır alçıdaydı bugün doktorumuz röntgenle baktı alçıyı çıkarttı sormaya fırsatım olmadı ameliyata girdi doktor röntgende kırılan bölgede şişlik var gibi ödem gibi zamanla geçer mi o bilgisi olan var mı?