Bade5 yani bi hafta hiç emmemişti beni meme reddi yaşadık :( o biberon sonrası emmeye başlayınca korktum biberon hiç vermesem mi artık acaba beni emmezse diye ama bi süre daha günde bir kez de olsa mama verdiğim için hem meme hem biberon gitti. Sonra mamayı bıraktık tamamen süt aldı. Bi ara yarım gün işe dönmeyi düşündüm iki aylığına ama eşim yeniden meme reddi olacak diye korktu dönmemi istemedi. Bi kere süt sağıp bi işimi halletmek için dışarda oldum onu içti biberonla ama çok şükür sıkıntı yaşamadık. Siz de işe dönmeden önce bi iki kez günde bi sefer olacak şekilde deneyin isterseniz kim bakacaksa siz işteyken o biberonla versin sütünüzü. İnşallah hiçbir sıkıntı yaşamazsınız ❤️