Kızlar dilan polat kayseri şubesinde dipofacehydra (yüz bakım temizleme) yaptırdım. Evde kendi yaptığım bakımlada aynı sonucu elde ediyodum. 400 e yaptırmıştım 3 ay önce memnun kalmadım
Gıdı eritme paketi almıştım 900 e 3 seans godı rasping 3 seans gıdı dipotens vardı içinde. Sonuç alamadım sadece o yapıldığı gün biraz öyle gibi görünüyo çünkü gerdirerek yapıyolar masaj gibi bişey ve fotolar o an çekildiği için öyle gibi görünüyor.
Çatlak tedavisi almıştım 1700 e tek seans ve ev devam ürünleriyle beraber. 1 ay önce yapıldı acılı bir işlem zor dayandım. %70 ilk seansta sonuç var deniliyor. Ev devam ürnlerini iy kullanıp bide 800 e kolojen satıyolar onu kullanırsanız diyolar. İkisinide aldım uyguladım sonuç yok resmen yaptırmasam daha iyiydi. %10 sonuç diyim size.
Microblading almıştım 1000 e güzel yapıldı aslında ama sonrasına çok aktı bir defa rötuş yapıldı. Sonra tekrar baya aktı gittim ücretle yaparız dediler. Neyse dedim çıktım.
Çok övülen şu sabundan ve madarise kremden aldım. sabun yüzü resmen yoluyo arka tarafı. Sadeve sabun kısmını kullanırsanda normal evde çay ağaçlı sabunum vardı ondan daha iyi etkiliydi çok kırmızı noktalar çıkardı yüzümde. Kremde bilmiyorum artık ne etkisi var ben hiçbişey hissetmedim onlar yerine doğal içerikli başka ürünler alınsa daha iyi.
Görüyodum merak edebler vardı paylaşmak istedim sizlerle🥰