Merhabalar sevgili anneler, böyle tatsız bir konuyla başlık açmak durumda kaldım. Oğlum 6.ayını doldurmak üzere, ek gıda süreci için dolap uygulamasından yoğurt yapma makinası aldım. Satıcı yeni olduğunu sadece 1 kez kullanmış olduğunu belirtmişti. Korunaklı bir şekilde kargoya vermesini rica ettim. Ancak bugün gelen kutuyu açmamla resmen hayal kırıklığına uğradım. Makina öylece hiç sarılmadan kocaman bir kutunun içine oturtulmuş,yanlarda bayaca boşluk, kavanozlar keza sarılmadan içine dizilmiş, ki kırılmamış olmaları tamamen şans eseri. Bir tek makinanın kapağa patpa içine kutunun kalan kısmına konmuş. Dolaysıyla makinanın iç yan kısmında bayaca çatlak ve kırık var. İade talep ettim ancak satıcı kabul etmeyip ürünün kusursuz ve kargolamayı da korunaklı yaptığını iddia ediyor. Herşeyi geçtim tamamen etik dışı davranış. Bu durumda süreç nasıl ilerler acaba bu konuda tecrübelerinizden yararlanmak isterim