Iyi aksamlar anneler cocuguma carsamba gunu 3 tane 2.ay aşısı vuruldu biri canlı hücreydi eve geldik cocugum halsizdi dün burnu tıkaniyordu gun boyu uyumadim bugun sabah doktor kontrolune goturduk kan verdik enfeksiyon dedi virus gibi birsey kapmis dedi. Burun damlasi verdi sadece damlat icindeki sümügü cekme dedi sizde bunu yasayan var mi ? Varsa kac hafta sürdü ne zaman gecti neler yaptınız? Doktor 1 haftaya duzelir dedi ama yasayan anneler bilgilendirir misiniz lütfen:(