Merhaba anneler. 7 haftalık hamileyim 23 aylık da bir oğlum var. Memeyi bıraktırmam gerekiyor. İllaki başına gelen vardır. Ne yaptıysam olmadı en son ilkel yöntemlere başvurdum çamur bile sürdüm mecbur kalmasam konuşa konuşa ikna ederdim ama ikna olacak gibi değildi. Benden böyle kopsun istemezdim ama mecbur kaldım. Bu memesiz ilk günümüz beni reddetti resmen. Ne yanıma geliyor ne verdiğimi yiyor . Zulüm ediyor bana. Çok üzülüyorum. Mücadele edecek enerjim de yok. Siz neler yaptınız bu durumu nasıl aştınız bana yardım ve dua eder misiniz.