Yeni-anne22 Esra_22 benim bebeğimde de var normal geçer demişti doktor ilk kontrolde 5. Gün kontroldede doğum lekesi dedi başka doktor ama mor daha geçmedi
ruveydaensar Esra_22 benim kızımda da var . Doktor normal zamanla geçer dedi .yegenimde de var 4 yaşına girecek hala gecmedi azaldı baya ama .
pogacayanakk Esra_22 mongol onun adı. Benim bebeğimin elinde poposunda ayak bileğinde falan var doktor geçiçi demişti gerçekten de geçiyor
Tomyris Zor doğumlarda oluyormuş zamanla geçecek dedi doktorların hepsi bana.. benim kızım tersti kordon felan dolanmıştı sezeryan olmama rağmen çok zor çıkarmışlardı, sizde de benzer durum varsa olabilir…