Hanımlar ben 2.gebeligi düşünüyorum. Simdi benim bazi sebeplerden dolayı alt alta iki sezeryan dikisim var. Arkadasimda bunu biliyor. Bana çok riskli olur. En fazla 3 kere sezeryan doğum yapılabilir. Sende zaten 2 tane var. Doktorla konuşmadan cocuk düşünme hem riskli hemde ilkinden sonrakiler cok agrisi oluyormus. Birkaç sene daha bekle normal yap dedi. Doktora soracagim ama merak ettim. Boyle bir şey yaşayan var mı? Yani bir kere olduğum halde iki kere ameliyat olduğum için 2 kez mi sezeryan geçirmiş oluyorum ayy hiçbir şey anlamadım. 2den fazla sezeryan olan var mı? Ayni yerden mi kesiyorlar agrisi ilkine göre daha çok mu oluyor sonrakiler daha mı riskli oluyor