Sebze meyve olarak takımları yaptırdım sonra püre falan yapıyordum ama yememeye başladı. Organik bebek tarhanasi aldım onu yiyordu onu da yememeye başladı. Başka çorbalar deniyorum yok olmuyor meyveyi de 2 3 kaşık yiyor başka yemiyor. 7. Ayına girecek. Gündüz mama gece meme şeklinde ilerliyoruz. Bu durum normalmi