Kızlar hepinizine sağlıklı günler diliyorum.
Bebeğim 20 gün önce 36 haftalık Doğdu.1 hafta küvezde kaldı sonra taburcu olduk ama kavuşmamız kısa sürdü maalesef kızım zatürre oldu ve 3 gündür yoğunbakım da🥹
Aranızda bu durumu yaşayan var mı acaba ?
Birde duanın gücüne çok inanırım. Benim minik kızım için dua eder misiniz sağsalin kavuşalım.
Şimdiden hepinizden çok teşekkür ediyorum