Eşim dysonu alalım dediği zaman almadım mağaza gezerken satıcı beni dyson’dan soğuttu yok bataryası bitince yeni bataryaları da aşırı pahalı çok masraflı olur 2 yıl sonra bataryası bitiyor diyince bende 2 sene bana çok az geldi diye vazgeçmiştim sonra vazgeçtiğime tekrar pişman oldum çünkü alan herkes çok memnun fakat şimdi de fiyatı inanılmaz uçmuş 🥴 farklı ona yakın memnun olduğunuz süpürge önerisi istiyorum 🌸