11Hilal11 merkurkedisiii valla ben butun ayakkabıları viccodan aldim hala da aliyorum kaliplari normal tam ayak numarasina gore alınca oluyor
BusUgUr merkurkedisiii kalıplar tam. 19 numara ise bebeğinizin ayağı 19 sıkmıyor bolda olmuyor rahatça giyebiliyor.