Kasık kısmı değil ama tam bacak arasında bir şişlik var sol tarafta. Yumurtalıkları normal görünüyor. Bugün akşam bezi açtığımda gördüm ve çok korktum pazartesi doktora gideceğiz ama ne olduğu hakkında bir fikri olan var mı lütfen cevap verin 5 ay 20 günlük oğlum fotoğraf atacağım