Bugün tetanos ve difteri aşılarının toplatıldığı haberini okudum. Yetişkinlik ayrı bir konu ama çocukluk çağı aşılarının gerekli olduğunu düşünüyorum. Sonuçta bilim insanları da şu laboratuvara bir girelim insanlığa zarar verelim insanlığın soyunu kurutalım diye yapmıyorlar çalışmalarını. Çocuğuma da hepsini yaptırdım şimdiye kadar. Ama toplatılan aşılar neden toplatıldı acaba? Bir de 2,4, 6. aylarda yapılan karma aşılarla bir alakası var mı? Onların içinde de tetanos ve difteri var. Bilen biri varsa yanıtlarsa sevinirim.