Hanımlar merhaba, 1 ay 22 günlük oğlum memeden sürekli ağlayarak ayrılıyor. Günde 5-6 çişli bezimiz var kilo alımı da normal şu an. Gazını da çıkartıyorum kaldırıp ama sonra tekrar emmiyor emziği veriyorum susup uyuyor. Arkadan doymadı diye mama veriyorum içmiyor. Niye ağlıyor olabilir ya her emzirme aynı şey çok yoruldum memede uyuyup huzurla ayrılmıyo bi türlü. Biberon kullanmıyorum bu arada kaşık biberonla mama vermeye çalışıyorum ama içmiyor