100710 bizde kirada oturuyoruz araba vs hicbirsey yok uzerimize kayitli tek maas giriyor eve malum ekonomi su an cok kotu heleki bebek urunleri cok cok pahali hatta biz mama kullaniyorduk acikcasi bir sure mama alamadigimiz dahi oldu hatta herkes bana sunu demisti cevrede aa niye mama vermiyosun mama versene cocuga vs dediler hep ama alamiyorum elimde degil bende ac kalamamsi icin doktor onayi ile sut vermeye baslamistim sutu sulandirip veriyordum enazindan 1 kutu sut 1 hafta gidiyordu simdi cok sukur artik ek gida arttikca mama tamamen kesildi doktorumuz kesin tamamen mamayi dedi sut veriyoruz biberon istediginde cok sukur yatan destek parasi ilede bezi sutu ivir zivir herseyini aliyoruz kiyafetlerini ablamlar gonderiyor dogdugundan beri sagolsunlar oyuncaklarini ikizim koca bi poset gonderdi sagolsun oda ki daha biriktiriyorlar yoksa cocugun ihtiyaclari hep eksik kalacakti