Merhaba bebeğim yedi ay on günlük geceleri yatmıyor sürekli ağlıyor emziği ağzından düştüğü gibi alıyor sürekli emziği ağzından atıyor ve ağlıyor bu bir haftadır böyle dişleri daha çıkmadı dişleri mi çıkıyor diye düşünüyorum ama hiçbir şekilde diş göremiyorum ilk bebeğim hiçbir şey bilmiyorum çok zorlanıyorum dişlerin çıktığını nasıl anlayabilirim hala şişi şişmemesi nasıl bilmiyorum bile tecrübeli annelerden yorum bekliyorum gündüz uykuları da yok sekiz 9 saat uykusuz kalıyor ve uyuduğu zaman 1 saat bile uyumuyor dişmiş sizce farklı bir şey olabilir mi doktora götürmeli miyim