mervemik Bebeğim atak dönemine girdi ,emmeyi çokl seven hir bebekti. 1 haftadır kafasını geri atıyor,yüzü kırmızı oluyor sinirlenip ağlıyor memede. İstemiyor. Biraz oyalayıp tekrar deniyorum bazen işe yarıyor bazen yaramıyor. Siz nasıl çözdünüz acaba?
Melagle mervemik ben uykuda emziriyorum öyle buldum çareyi yoksa hırslanıp almıyor uyanıkken, acıkınca da iyice ağlıyor çünkü aç olduğu için
Durucagla22 mervemik benim bebegim de 4. Ayinda öyle yapti sonra zorla sallayarak emzirdim sonra sadece gece emdi ve 7.ayinda tamamen birakti😔şuan 8 aylik sütüm hâlâ akiyor ama asla agzini sürmüyor memeye
AysuL Benim de 3bucuktan sonra 3 hasta sürdü. Sevdiği bir oyuncağı belirlerip tutacak yerinden ağzıma alıp sarkitiyordum hem emiyor hem oynuyor dikkati dagiliyordu özellikle akşam istemiyordu işe yaradı. Gece de uyku sersemi güzel emiyordu.