Violeta22 ben kullandım bebişimin ağlama saati akşam 6 da başlıyodu bende damlayı 3 de veriyodum etki etsin diye ilk başlarda faydası oldu sonra işe yaramadı nurse harveys mi ne öyle bişey denedim o da başta etki etti sonra olmadı sonra doktor maflor yazdı baktım o da iyi değil bıraktım hepsini nasılsa her türlü ağlıyo boşa içmesin bari dedim 4. Aydab sonra azaldı gazı şükür yoksa hayattan soğumuştum susturamıyodum hiç😀