alpmom1 Bugüne kadar avent kullandık değişmek istiyorum Bebeğim sadece mamayla besleniyor 7 buçuk aylık hangi biberonu kullansam birde emzik ucu nasıl olmalı bilen bilgisini paylaşırsa çok sevinirim