Merhabalar hanımlar ben aşırı üşüyorum yani devamlı böyle bu ..elim ayağım özellikle :( hiç ısınamıyorum ..inanın ikişer kat falan giyiyorım evde ..üstelik evimizin sıcaklığı iyi yani ..bize gelen herkes sıcak bile diyor :( bende devamlı sistit var bu yapar mı bilmiyorum .bi ay önce de tahlilde demir e baktılar iyi çıkmıştı .. başka ne olabilir bilmyorım :( benim gibi olan var mı acaba?