Öncelikle geçmiş olsun 11 aylık kızım 8.günü ilk öksürük, burun akıntısı, hırıltı başladı evde takip ettim 2 gün ateşi de 38-39 olunca acile götürdük. İnfluenza testi yapılmadı ama belirtiler onu gösteriyor diye influenza ilacı verildi. Zatürre dedi onun için de farklı bir antibiyotik verildi ve nebülizatör aldık hala hava veriyoruz. Ertesi günü kusma başladı polikliniğe gittik farklı bir antibiyotik verdi. Sonraki günde ishal de eklendi yine bir sürü ilaç, toplam 11 ilaç verildi. 7.günde ateş düştü, kusma, ishal geçmişti sadece öksürük ve burun akıntısı vardı. Bugün tekrar ateş, ishal ve kusma başladı. Ne yapacağız gerçekten bilmiyorum.