merveakdag1 bende kangu konusunda çok kararsızım kizim 3aylik zaten kış geliyor nereye çıkacağız şuan puset takılabilen baston tipi araba kullanıyoruz.2ay sonra zaten oturmaya başlayacak o zaman arabayı koluma takip cikarim gezeceğim zaman..arabamız çok hafif çanta gibi