2guzelinannesi Eylulhuma ben iki hamileliginde yaptirmadim diye saglik ocagindakiler etrafimdakilerden olsun cahilsin bakislari akil vermeleri sen ne anlarsin diyorlardi ben hamileyken parol icmiyorum asi nasil yaptiriyim agir metalhepsi
Eminos findiklibadem kimse vermez kendi bebrginiz icin kendiniz arastiracaksiniZ diger asilari da arastirin ki daha da zararli cikmayin
Pinky86 findiklibadem evt cunku asi takvimine bakarsaniz tetanoz asisi difteri tetenoz bogmacanin icinde geciyor , ama kaldirilan td yani tetenoz difteri o da sadece 13 yasa, hamilelere ve isteyen yetiskinlere yapiliyor
Melissamom Uykusuzhergeceeee geçen bu konuyla ilgili açılan post kaldırıldı. Yorumları silindi… Çok irdeleyince 0 tolerans oluyor. İlginç bir uygulama :)
Uykusuzhergeceeee Melissamom her türlü muhabbetin geçtiği yerde aşı muhabbeti yapılsa ne olur öyle değil mi ?😅
findiklibadem Pinky86 e hamileyken olduklarımız sıkıntılı mıydı yani çünkü hepimiz olduk iki doz önceden bilginiz varmı
Pinky86 findiklibadem hamileyken olduklarimiz bu asi evet ama ayni seriden olmayabilir, heleki yillar gectiyse kesin ayni seri degildir
Yagiztos Geçen gün elime paslı iğne battı gittim asi yaptrcakdm korkudan .doktorumuz gerek görmedi hamileliklermde 3defa olmusum iyiki yapmadi ama bişe değişmedi 3kez olmuşum zaten o aşıyı 😑
Mervetahir Eminos biz tetenoz aşısı yaptirmadiğimizda cahil diyorlardı şimdi herkes tutuştu 😂 görsünler işte kimse bir açıklama bile yapmıyor belki bundan 5,10 sene sonra çocuk aşıları içinde sadece bir pardon diyecekler
Angelangelll Uykusuzhergeceeee sağlık ocağından 13 yaşındaki cocuklarida arayıp cagiriyorlardi tetanoz için geçen hafta bizide aramislardi
Poyrazin_annesii Tetanozun bı faydası olmadıgı gıbı bı zararıda yok demişti doktrm oyuzden yaptırma bnce demştı. Ama bn yaptrmştm. Bnce tetanoz bı işe yaramadıgı için kaldrdılar dıye düşünmeye başladm
Angelangelll Uykusuzhergeceeee önceden okulda yaptıkları aşıyı şuan sağlık ocağına çağırıp yapiyorlar