Bebeğim 28 günlük son bir haftadır aşırı derecede gaz sancısı çekiyordu.. saatlerce çığlık çığlığa ağlıyordu ne yapsak susturamıyorduk artık çıldırmak üzereydim.. doktorumuzun önerisiyle colinox damla kullanmaya başladık ve 3 gündür çok şükür o ağlamalar tamamen geçti. Umarım hep böyle devam eder. Gaz problemi ile uğraşan annelere yardımcı olmak istedim..