Kızlar merhaba bebeğim 65 günlük sma mama kullanıyoruz. Evde bebelac maması da var hiç açmamıştım paketi. Sma bittikten sonra bebelac olanı kullansam bir sorun olur mu? Sonra tekrar sma alsam. Evde ziyan olsun istemedim ama farklı farklı mama kullanmak da zarar verir mi bilemedim