Rozalinda Merhaba hanımlar, bebeğim 20 aylık pipisinin ucundaki kıvrım kısmında biraz bi kırmızılık oluşmuş nohut büyüklüğü kadar. Acı ağrısı yok gibi ama başına gelen oldumu. Neden olmus olabilir hiç anlayamadım🙈 8 aylıkken sünnet olmustu.
Sevzeyd Rozalinda bizde olmadı ama idrarında koku varsa enfeksiyon olabilir. Bazen benim bebeğimde de kızarıklık oluyor sünnetli benimki de beze sürtünmeden kaynaklı oluyor ama.