Sule9191 yamans ben ağdacıma sormuştum kırkın çıkınca gel dikiş yeri zaten uyuşuk olacak oraya ağda yapıştırmadan yaparız demişti
Denizelif34 yamans Sezeryan sonrası 40 ım çıkınca yaptım acı felan yok bişey hissetmiyorsun Zaten uyuşuk olduğu için
yamans Sule9191 bende dikiş yerine yaptırmadan en azından alt tarafa yaptırsam iyi olur diye düşünüyorum daha fazla bu şekilde gezmek istemiyorum çünkü 🥹
Sule9191 yamans evet insan rahatsız oluyor dikişe dikkat ederler mutlaka ama uyuşukluktan hissetmezsiniz baya acısız ağda gibi olur ☺️