Sizin bebişlerdede oldumu kızlar.uyku akıyo gözlerinden uyumuo bunu 4 aylıkkende yaşamıştık.uykusunu alamadığı içinde mızmız oyuncaklarına bakmıo bile.uyutmaya çalışmaktan kollarım koptu en kötü tarafıda onu hırpalıyo gibi hisediyorum.Emerek uyuyodu sonra hem emerek hemde ayakta gezinerek uyuyodu şimdi ise hem emiyo hem ayakta hemde sallıyorum yinede zor uyutuyorum