Kaanyesilyurt Merhaba arkadaşlar benim bebeğim 4 aylık sütüm yetmiyor mama verdik bebek kabul edilmedi boğulma aşamasına bile geldi süt çıkması içinde birsürü şeyler kullandım 4. Ayda ek gıdaya geçmek doğru mu sizce
nazlimom_ Kaanyesilyurt mamayı verince boğulmuş ek gıdayı nası yicekki biz 6. Ayda geçtik bence bekleyin biraz mama yı deneyin tekrar
Hazen Kaanyesilyurt ben 4. Ayında çok hafif tattırıyordum meyve vs 5. Ayda ise ek gıdaya hızlı bir geçiş yaptım😅 sadece mama kullanıyodum 2. Ayından beri. Doktorumuza sormuştum bir sorun olmicağını söyledi her şeyi olabildiğinde tattır demişti
Kaanyesilyurt Mamayı denedim hepsini ama kabul etmedi vücudu bebeğimi kaç saatta te bir doyurmam lazım aç sanıyorum ben ama doktor kilosu yerinde diyor ama ben doymadığını hissediyorum