Sebusebu Busrabsr kızım 11 aylık, 4 bucuk aylık hamileyim. İlk şoka girdim ağladım yaln değil. Simdi ultrason günlerni iple cekiyorum🌸
Twinsmomy Busrabsr ikizlerm 13 aylıktı hamile olduğumu öğrendigmde. İlk bı kaç hafta zor geçti benim için özellikle psikolojik olarak. Ama durumu kabullendikten sonra çok daha kolay ben ilk başta kabullenemedm çok küçükler die. Ama şimdi doğdu o 4 aylık abileri 26 aylik tabi ki zorlukları var, ama abilerde küçük olduğundan aralarında oluşan bağ çok güzel 🥰 şimdilerde iyi ki doğmuş diyorum ♥️
egekusumm Tek kelimeyle berbat. Oğlum 17 aylık karnımdaki 3,5 aylık.yavaş yavaş atlatıyor insan. Oğlumu sütten kestim onun psikolojisi beni alt üst etti.hamilelik ,bulantı,bel ağrım..vs çok kötü psikolojim. Depresyondayım resmen.
Kayramerve egekusumm neden berbat olsun. Böyle düşünmeyin lütfen. Hisleriniz bebeği de etkiler. Hem doğduktan sonra iyiki iyiki diyeceğinize eminim. Benimki de sürpriz bebek. Oğlum 8 aylık ben 2 aylık hamileyim. Spiral için adet günümü beklerken o adet gününün hiç gelmeyeceğini öğrendim 😂 zor olacak ama çok keyifli olacak biliyorum ☺️
Ozooo Doğduğunda neredeyse iki yaşında olacak bence korkma herşey nasibiyle gelir beraber büyürler benimde iki yaşında oğlum var ve çöl zor bi bebekti şuan iki aylık hamileyim
egekusumm Kayramerve haklısın zamanla alıştım ama benim için çok zor Bi süreçti bu alışma süreci. Bende öyle düşünüyorum beraber büyürler. Bana da artık çocuk doğur derdi kalmaz ya🥰💛
Busrabsr Kayramerve bende en cok bulantili gecerse cocuga bakamazssam diye korkuyorum cunku benim ki asiri derecede bulantili gever 5 aya kdr dkk basi kustugumu bilirim