Simaysimay1 bı on gün zaten antibiyotik tedavisi vardı. Onun dışında ilk girdiginde mideye hortum salmislardi gazı alsın diye, sonraki günler burundan da takmaya başladılar oksijen için. 5-6 gün bu şekilde kaldı sonra burundakini çıkarıp sadece kafasına geçirmişlerdi fanus gibi bir şey o da yine oksijen desteği içinmiş. Son iki gün her şeyi çıkarıp öyle bakmislardi akciğer durumuna. 10.gunde taburcu oldu çok şükür. Bu sırada da hep akciğer grafiği, mr falan çektiler kafada ödem vardı. Böyle atlattık çok sukur