2 ay 5 günlük doğum yaptım. 40 çıktıktan iki gün sonra regl oldum. Normal yoğun kanamalı şekilde 1 hafta sürdü. Sonra regl olmam gereken tarihte regl oldum yani anlamadım azıcık kahverengiyle kan geldi şu an 4. Günüm ama kan yok sadece kahverengi leke-akıntı az az. Bu regl mi ne anlamadım siz nasıl oldunuz